شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

ساخت وبلاگ

مهندسان برق با توجه به مهارتی که در نوع سیم کشی برق ساختمان دارند، اما در هنگام نصب سینی کابل و تجهیزات آن با مشکلاتی روبرو می شوند.

روش صحیح و حرفه ای نصب سینی کابل مستلزم رعایت نکات مهم هنگام نصب سینی کابل مشارکت و هماهنگی خوب افراد از هر دو رشته برق و مکانیک است. اگر سیستم سینی کابل به طور صحیح و استاندارد نصب شده باشد، درنتیجه:

  • ایمنی سیستم سیم کشی برق را افزایش می یابد.
  • قابلیت اطمینان را در هر شرایطی فراهم می کند.
  • باعث صرفه جویی در فضا، مواد، نیروی کار، زمان و هزینه می شود.
  • تعمیر و نگهداری و گسترش نصب سینی کابل راحت تر از هر سیستم سیم کشی دیگری است.

این مقاله نحوه نصب سینی کابل و تجهیزات لازم آن را در یک پروژه ساختمانی توضیح می دهد. پس تا انتها با شرکت ظریف صنعت پیشرو همراه باشید.

نکات مهم هنگام نصب سینی کابل

برنامه ریزی مناسب برای نصب سینی کابل شامل محاسبات بر اساس بارگذاری، سیستم های پشتیبانی، پر کردن و فاصله سیم، انواع هادی، ایمن سازی کابل ها، اتصال به زمین، سقف و یا دیوار همگی جنبه های مهم نصب سینی کابل می باشند.

ساپورت هایی که در نصب سینی کابل استفاده می شوند، باید قدرت و قابلیت‌ بار کافی را برای پاسخگویی به نیاز بار سیستم سیم‌کشی سینی کابل فراهم کنند.

تکیه گاه ها و سخت افزارهای غیر فلزی ممکن است به ملاحظات باربری خاصی نیاز داشته باشند، زیرا بسته به ترکیب مواد و دما کاربرد خاصی دارند.

هنگامی که کابل را در یک سینی کابل باز نصب می کنید. بهتر است که کابل ها را در مقابل ریزش اشیاء یا زباله ها محافظت کنید. در مناطقی که نصب سینی کابل قرار است پوشش داده شود، باید در اسرع وقت روکش ها را نصب کنید.

هنگام نصب  و خرید سینی کابل دقت کنید که بهترین مسیرها را برای انتقال کابل ها پیدا کنید. برای اینکه از محکم بودن ساپورت مطمئن شوید، حتما در فاصله های مشخص از براکت فولادی استفاده کنید.

اگرچه نصب سینی کابل در شرایط عادی عملاً ساده و بدون نیاز به تعمیر است، اما بازرسی پس از نصب سینی کابل به عنوان بخشی از برنامه تعمیر و نگهداری معمول تاسیسات برای تجهیزات الکتریکی توصیه می شود.

هدف از این روش ایجاد سطح بالایی از اطمینان است که محصول نهایی با الزامات مشخصات مطابقت دارد.

نقش اتصالات در نصب سینی کابل

هنگام نصب سینی کابل یا نردبان کابل عموما از تجهیزات و اتصالات گوناگونی استفاده می شود. هر کدام از اتصالات از ویژگی های خاصی برخوردار است و می توانند مسیرهای مختلفی را برای کابل های برق مشخص کنند.

سینی کابل نیز به گونه ای طراحی شده است که امکان تغییر و تعمیر مجدد آن را با نوع ترکیب بندی ساختمان شما می دهد.

اتصالات به شما کمک می کند تا انواع سینی کابل را در مکان های مختلف به هم متصل کنید. حتی ممکن است در قسمت هایی که نیاز به خم شدن کابل ها است، از زانوی سینی کابل استفاده کنید. این امر باعث می شود تا سینی کابل محکم تر به هم متصل گردند.

تولید انواع اتصالات سینی کابل در شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

با توجه به اهمیت و کاربرد سینی کابل در سیستم های سیم کشی ساختمان، استفاده از تجهیزات و اتصالات لازم در افزایش طول عمر و مقاومت سینی کابل بسیار تاثیر گذار است. هر کدام از اینها از ویژگی های خاصی برخوردار است و در نوع و جنس با هم متفاوت هستند.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو، با چندین سال سابقه انواع تجهیزات و سازه پست برق، سینی کابل و نردبان کابل ، لوله کاندوئیت و غیره را به شما عرضه می کند. خط تولید این شرکت با بهترین دستگاه های پیشرفته در حال فعالیت می باشد تا گامی موثر در تولید و ارائه محصولات برداشته باشد

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل,نردبان کابل,خرید سینی کابل,نصب سینی کابل,ظریف صنعت پیشرو, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 31 شهريور 1401 ساعت: 12:49

روش نصب سینی کابل

همان طور که در نحوه نصب سینی کابل (بخش اول) بیان شد، برای نصب سینی کابل باید موارد بسیاری را رعایت کرد تا با توجه به کارایی، ایمنی لازم در کابل کشی سیم و کابل صورت گیرد. در ادامه به بررسی این موارد مهم در نحوه نصب سینی کابل پرداخته شده است.

7 مورد مهم در نحوه نصب سینی کابل

1- پشتیبانی از اتصالات

پشتیبانی: تکیه گاه های اتصالات متقاطع افقی باید در فاصله ای از هر انتهای اتصالات روی نردبان متصل، نه بیشتر از 610 میلی متر (24 اینچ) قرار گیرند.

اتصالات نیز باید یک بار در هر ریل جانبی پشتیبانی شود. برای متقاطع شعاع 305 میلی‌متری (12 اینچ)، تکیه‌گاه‌ها را بیش از 610 میلی‌متر (24 اینچ) از هر انتهای اتصالات روی نردبان متصل قرار دهید.

تکیه گاه های اتصالات افقی باید در فاصله ای از هر انتهای اتصالات روی نردبان متصل، نه بیشتر از 610 میلی متر (24 اینچ) قرار گیرند.

همچنین اتصالات باید در نقطه مرکزی شعاع در دو طرف اتصالات مطابق زیر پشتیبانی شود:

  • در نقطه میانی (45 درجه) قوس برای یک آرنج 90 درجه
  • در نقطه میانی (30 درجه) قوس برای یک آرنج 60 درجه
  • در نقطه میانی (22.5 درجه) قوس برای زانویی 45 درجه، اتصالات شعاع 305 میلی‌متری (12 اینچ) حذف می‌شوند.
  • در نقطه میانی (15 درجه) قوس برای زانویی 30 درجه، اتصالات شعاع 305 میلی‌متری (12 اینچ) حذف می‌شوند.

پشتیبانی از سه راهی: تکیه‌گاه‌های اتصالات سه راهی افقی باید در فاصله‌ای از هر انتهای اتصالات روی نردبان متصل، نه بیشتر از ۶۱۰ میلی‌متر (۲۴ اینچ) قرار گیرند. اتصالات نیز باید یک بار در هر ریل جانبی پشتیبانی شود. برای سه راهی با شعاع 305 میلی‌متری (12 اینچ)، تکیه‌گاه‌ها را بیش از 610 میلی‌متر (24 اینچ) از هر انتهای اتصالات روی نردبان متصل قرار دهید.

پشتیبانی از کاهش دهنده: تکیه گاه های افقی (2) را در فاصله ای بیش از 610 میلی متر (24 اینچ) از هر انتها قرار دهید.

پشتیبانی افقی: تکیه گاه های افقی را در فاصله ای بیش از 610 میلی متر (24 اینچ) از هر یک از سه دهانه و در نقطه میانی اتصالات در 22.5 درجه قرار دهید.

 پشتیبانی عمودی داخلی یا خارجی: زانوهای سینی کابل عمودی در بالای مسیرها باید در هر انتها پشتیبانی شوند. در پایین دوش ها، آنها باید در بالای آرنج و در فاصله 610 میلی متری (24 اینچ) از اندام تحتانی آرنج حمایت شوند. هر دو اتصالات داخلی و خارجی باید علاوه بر این، در فاصله ای نه بیشتر از (24 اینچ) از هر انتها پشتیبانی شوند.

2- نکات ضروری در نحوه نصب سینی کابل

  • اطمینان حاصل کنید که سینی کابل، ابعاد، ارتفاع و سایر اتصالات به درستی تراز و با سایر وسایل سرویس هماهنگ شده اند.
  • عرض سینی کابل، تنه و نردبان باید عرض کافی برای برداشتن کابل بدون شلوغی داشته باشد و باید 25 درصد فضای آینده را فراهم کند. کابل ها نباید روی هم چیده شوند.
  • اگر هادی های حمل شده توسط سینی کابل یا نردبان کابل از سیستم های مختلف باشند، پردازش داده ها یا عایق ها متفاوت خواهند بود، بنابراین نردبان کابل یا سینی کابل باید جدا باشند. در صورت لزوم از موانع عایق استفاده کنید. با این حال، تایید کارشناس لازم است.
  • تداوم زمین باید در طول سینی و ترانکینگ تضمین شود.

تولید سینی کابل و نردبان کابل در ایران

شرکت ظریف صنعت پیشرو با هدف تولید انواع سینی کابل، نردبان کابل، دیوایدر سینی کابل، سازه‌های مخابراتی و دکل و لوله‌های کاندوئیت توانسته است در زمینه تولید تجهیزات و سازه‌های برق پیشرو و پیشگام باشد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل,نردبان کابل,نصب سینی کابل,خرید سینی کابل,قیمت سینی کابل,خرید نردبان کابل,قیمت نردبان کابل,ظریف صنعت پیشرو, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 14:06

نصب سینی کابل

برای نصب سینی کابل باید موارد بسیاری را انجام داد که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

در ادامه پیشنهاد می کنیم از محصولات ظریف صنعت پیشرو دیدن کنید:

سینی کابل

*‌ نردبان کابل

5 مورد مهم در نحوه نصب سینی کابل

1- هدف از نصب سینی کابل

این روش رویه‌ها یا توالی فعالیت را برای نصب و آزمایش ایمن سینی کابل و لوازم جانبی آن طبق رویه و کد استاندارد توضیح می‌دهد.

2- تجهیزات و ابزار عمومی در نصب سینی کابل

تجهیزاتی که برای نصب سینی کابل درگیر خواهند شد عبارت است از:

  • جعبه ابزار با پیچ گوشتی، انبردست، آچار، چکش
  • دستگاه حفاری با بیت های مختلف، دستگاه سنگ زنی و برش
  • تستر برق، تستر تداوم، چند متر
  • کاتر، دمنده
  • پانچ ناک اوت و فایل تخت
  • رنگ گالوانیزه
  • نشانگر، نوار اندازه گیری، سطح سنج
  • نردبان (یا داربست)
  • آچار بلوک زنجیر و لوله
  • چراغ های قابل حمل
  • موانع قابل جابجایی

3- ذخیره سازی و حمل و نقل مواد در هنگام نصب سینی کابل

  • محل نگهداری باید عاری از گرد و غبار و نشت آب باشد.
  • توصیه سازنده همیشه باید در بارگیری، تخلیه و ذخیره سازی مواد رعایت شود.
  • مواد و لوازم جانبی آن باید با احتیاط در قسمت مشخص شده فروشگاه تخلیه شود (مستقیماً به زمین نیفتد) تا از هر گونه آسیبی جلوگیری شود.
  • مواد باید در مکانی خشک و عاری از آب یا اثرات جوی نگهداری شوند و با پوشاندن ورقه برزنتی از مواد محافظت شود.
  • اگر مواد در بسته ها یا پالت ها ارسال شود، هر بسته یا پالت باید به صورت جداگانه با تجهیزات بالابر مناسب بلند شود.
  • مواد باید در بسته بندی اصلی خود به محل نصب سینی کابل، منتقل شوند.
  • مواد باید از نظر بصری از نظر آسیب که ممکن است در حین حمل و نقل رخ داده باشد، بررسی شود.
  • هنگام پایین آوردن مواد، باید با احتیاط رفتار کرد و با احتیاط روی زمین فرود آمد. آنها نباید رها شوند.
  • برای جلوگیری از آسیب به سینی کابل، هرگز سینی کابل را از تریلر کامیون با زنجیر زدن به پله پایین و کشیدن سینی کابل از تریلر بیرون نکشید.
  • اگر مواد معیوب تشخیص داده شود، نباید نصب شود و کابل باید برای تعویض به تامین کننده بازگردانده شود.
  • سینی کابل و لوازم جانبی آن (پیش گالوانیزه، گالوانیزه گرم) باید در مکانی خشک، کاملاً بسته و تهویه شده نگهداری شود. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت ظریف صنعت پیشرو با هدف تولید انواع سینی کابل، نردبان کابل، دیوایدر سینی کابل، سازه‌های مخابراتی و دکل و لوله‌های کاندوئیت توانسته است در زمینه تولید تجهیزات و سازه‌های برق پیشرو و پیشگام باشد.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل,نردبان کابل,نصب سینی کابل,ظریف صنعت پیشرو,خرید سینی کابل,خرید نردبان کابل, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 17:11

انواع لوله پلی اتیلن

انواع لوله های پلی اتیلن ساخته شده از پلاستیک هستند. مواد مصرفی در پلی اتیلن بسیار پرکاربرد می باشند.

به صورتی که از آن در تولید پلاستیک و ظروف پلاستیکی استفاده می شود. انواع لوله های پلی اتیلن جایگزین مناسبی برای لوله های چدنی هستند.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو تولید کننده انواع سازه های فلزی و صنعتی می باشد که از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار است.

به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه از محصولات ظریف صنعت پیشرو دیدن کنید :

* سینی کابل

* لوله برق

* نردبان کابل

انواع لوله های پلی اتیلن

انواع لوله های پلی اتیلن برای استفاده در صنایع مختلف به چهار دسته تقسیم می شوند:

  • گازی
  • کابلی
  • آب رسانی
  • فاضلابی

مزایای انواع لوله های پلی اتیلن

یکی از دلایل رشد استفاده از انواع لوله های پلی اتیلن صرفه جویی در هزینه های نصب و تجهیزات در مقایسه با لوله های قدیمی و همچنین پایین بون هزینه های نگهداری و بالا بودن عمر آن ها می باشند.

این جا می خواهیم به برخی از مزایای اصلی انواع لوله های پلی اتیلن بپردازیم:

انعطاف پذیری

انواع لوله های پلی اتیلن هنگام نصب می توانند تا 30 برابر قطر خود خم شوند، که این امر باعث از بین رفتن بسیاری از اتصالاتی می شود که در تغییرات زاویه ای در لوله کشی به کار می رفتند.

مقاوم در برابر زلزله

انعطاف پذیری بالای انواع لوله های پلی اتیلن و عدم نشت در اتصال، سبب نصب آن ها در محیط های خاکی و محل های در معرض زلزله شده اند.

دوام لوله های پلی اتیلن

عمر مفید لوله های پلی اتیلن اگر به درستی نصب شوند تا 100 سال می رسد. این ماندگاری بالا باعث صرفه جویی در هزینه های تعویض این لوله می شود. این نوع لوله ها نیز در برابر بیشتر مواد شیمیایی مقاوم بوده و خطر خوردگی وجود ندارد.

از لحاظ ساختاری

وزن کم، انعطاف پذیری بالا و محل های اتصال بدون نشتی این لوله ها را از نظر ساختار و کیفیت متمایز می کند. این ویژگی ها سبب سهولت نصب و موجب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان و هزینه ها شده است.

از دیگر ویژگی های انواع لوله های پلی اتیلن مقاومت آن ها در برابر اشعه فرابنفش آفتاب و مقاوم در برابر تغییرات هوایی شدید می باشد.

مقاله پیشنهادی: خرید لوله برق

انواع مدل لوله اتیلن

انواع لوله های پلی اتیلن براساس حد و اندازه و چگالی به دسته های متفاوتی تقسیم کرده اند.

  • لوله آبیاری
  • تک جداره
  • لوله PERT
  • دو جداره
  • لوله PEX

لوله های پلی اتیلن تک جداره

این لوله ها به عنوان لوله های پلی اتیلن فشار قوی نیز شناخته می شوند و جهت انتقال سیالات مجاز تحت فشار استفاده می شود. لوله های تک جداره با استانداردهای خاصی در قطر و فشارهای کاری مختلفی تولید می شوند.

می توان گفت از آن ها در حوزه کشاورزی و آبیاری قطره ای و همچنین آبیاری تحت فشار در قطرهای کوچک استفاده می کنند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل,نردبان کابل,لوله برق,ظریف صنعت پیشرو,خرید لوله برق,خرید سینی کابل,خرید نردبان کابل,قیمت سینی کابل,قیمت نردبان کابل, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 17:23

خم کردن لوله های کاندوئیت از کارهایی است که در صنعت برق کشی ساختمان حتما به آن نیاز خواهید داشت و باید روش های آن را بدانید. در این مقاله می خواهیم در مورد روش خم کردن لوله های کاندوئیت ( لوله برق ) با شما صحبت کنیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

خم کردن لوله های کاندوئیت نه تنها در زمان شما صرفه جویی می کند بلکه باعث صرفه جویی در هزینه نیز می شود. با این حال برای تکمیل فرآیند به ابزارهای تخصصی نیاز خواهید داشت.

اگر خودتان از عهده این کار بر نمی آیید می توانید به متخصص مربوطه واگذار کنید. در ادامه مقاله بعضی از روش خم کردن لوله های کاندوئیت را به شما توضیح می دهیم که حتما برای شما مفید خواهد بود.

3 روش عمومی برای خم کردن لوله کاندوئیت

به صورت عموم سه روش کلی برای خم کردن مجرای الکتریکی وجود دارد:

  • خمیدگی 90 درجه: لوله کاندوئیت با زاویه 90 درجه و به صورت L خم می شود. در این حالت، طول پایان کوتاه و آزاد آن به صورت از پیش تعیین شده باقی می ماند.
  • خمکاری دو انتها: بر خلاف سایر روش ها، دو سر انتهایی لوله خم می شود و برای کاربردهای خاصی استفاده می شود.
  • خم آفست: نوع پیشرفته ای از خمکاری است که با توجه به نیاز و براساس فرمول های خاصی انجام می شود. کاربرد این نوع خمکاری در دکل های برق شیب دار و نصب لوله کاندوئیت روی جعبه های الکتریکی می باشد.

مقاله پیشنهادی : لوله کاندوئیت گالوانیزه

ابزارات مورد نیاز برای خم کردن لوله برق کاندوئیت

از آنجائیکه خم کردن لوله های کاندوئیت از نیازهای اساسی در سیستم برق کشی ساختمان است، برخی تجهیزات هم مورد نیاز خواهد بود. خوشبختانه ابزارهای زیادی به این منظور وجود دارد که کاربرد هر کدام نظر به ضخامت و نوع لوله برق متفاوت است.

عموما جنس خم کن ها از فولاد یا آلومینیوم می باشند. نوع فولادی آن از استحکام بالایی برخوردار است و هزینه آن نیز نسبتا گران است. به دلیل وزن زیادی که خم کن های فولادی دارند، اغلب از نوع آلومینیومی استفاده می کنند.

همه خم کن ها یک نشانگر بر روی سطح خود دارند که توسط آن می توانید میزان خم کردن لوله و زاویه خم را مشخص کنید.

بیشتر بدانید: انواع لوله برق

انواع دستگاه خم کن لوله کاندوئیت

با توجه به انواع لوله های کاندوئیت و کاربرد آن ها، روش های مختلفی برای خم کردن آن ها نیز وجود دارد.

توصیه می کنیم بهترین روش را برای خم کردن لوله کاندوئیت مورد استفاده برای پروژه سیم کشی برق خود انتخاب کنید.

خم کن دستی

یکی از روش های ساده برای خم کردن لوله، به صورت دستی می باشد. می توان از خم کن دستی برای خم کردن لوله برق با دیواره نازک تا حداکثر قطر 1 اینچ استفاده کرد.

یک قطعه بنام لقمه در این نوع دستگاه ها استفاده می شود که در سایزهای مختلفی قابل تغییر است. اما اگر ضخامت لوله برق بیشتر باشد نمی توانید با خم کن دستی این کار را انجام دهید. به جای آن باید از یک خم کن هیدرولیک استفاده کنید.

استفاده از خم کن دستی راه حل بسیار آسانی است، اما باید متوجه باشید که وقتی لوله را خم می کنید به چه اندازه فشار به آن وارد می کنید.

به سادگی مجرا را در میان دستگاه خم کن قرار دهید تا جایی که نقطه خم با علامت روی خم کن دستی یکسان شود. سپس از دستگیره استفاده کنید و مجرا را به صورت دستی خم کنید تا به شکل مناسب درآید.

با استفاده از ابزار لقمه که انواع متفاوتی دارد، می توانید انواع خم های 90 درجه، انحرافی، پله ای و غیره را انجام دهید.

یکی از انواع خم کن های دستی دارای تعدادی نیم دایره است که بر اساس قطر لوله برق انتخاب می شود. شما می توانید با تنظیم تکیه گاه و فشار دادن بر روی پایه دستگاه لوله کاندوئیت را خم کنید.

تولید انواع لوله کاندوئیت توسط شرکت ظریف صنعت پیشرو

در سیستم برق کشی ساختمان و استفاده از لوله کاندوئیت ، استفاده از زانوی خم ضروری است. بدین ترتیب با توجه به نوع لوله برق می توانید از دستگاه خم کن برای زاویه دادن آن استفاده کنید.

آشنایی با انواع دستگاه خم کن، ابزارات لازم و نحوه تنظیم آن به شما کمک می کند تا خودتان این کار را انجام دهید.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو تولید کننده انواع سازه های پست برق، سینی کابل و نردبان کابل ، لوله کاندوئیت، دکل برق و سازه های ساختمانی را تولید و به شما عرضه می کند.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : لوله برق,انواع لوله برق,لوله کاندوئیت,سینی کابل,ظریف صنعت پیشرو,لوله برق چیست,لوله کاندوئیت گالوانیزه, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 16:28

خطوط انتقال نیرو

انواع خطوط انتقال نیرو از مهمترین بخش های یک سیستم توزیع برق مرکزی می باشد که انتقال برق از نیروگاه به سایر مناطق از وظایف عمده آن است.

ما در این مقاله شما را با انواع خطوط انتقال نیرو ( لوله برق ) و مفاهیم کلی در این زمینه آشنا خواهیم کرد. تا اخیر مقاله همراه ما باشید.

تعریف خطوط انتقال نیرو

سیستم انواع خطوط انتقال نیرو به مرکز شهرها به گونه ای است که با ایجاد ارتباط بین شهرها و استان ها انجام می شود.

این کار با استفاده از انواع خطوط انتقال نیرو امکان پذیر است. با توجه به شرایط محیطی، جغرافیایی، حساسیت و هزینه، خطوط انتقال یا به صورت هوایی یا زیرزمینی ساخته می شوند. محدوده ولتاژ مجاز در خطوط انتقال نیرو معمولا بین 20 تا 100 کیلو ولت است.

خطوط انتقال هوایی: هادی های خطوط انتقال بر روی سطح زمین قرار دارند و توسط دکل ها و تیرها پشتیبانی می شوند.

پارامتر اصلی در طبقه بندی خطوط انتقال هوایی طول آنها است. برای هر طبقه بندی طول کابل های سقفی، حداکثر ولتاژ محدودیت تعیین شده است که نباید بیشتر از آن را در نظر گرفت.

خطوط انتقال زیرزمینی: کابل های عایق بندی شده ای هستند که در زیر زمین و داخل حفره ها مدفون می شوند. انواع خطوط انتقال نیرو به صورت زیرزمینی بر اساس سطوح ولتاژ و عایق کابل های زیرزمینی به انواع متفاوتی طبقه بندی می شوند.

همچنین، برای هر ولتاژ، نوع خاصی از کابل زیرزمینی را می توانید استفاده کنید. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه یک خط انتقال باید هوایی یا زیرزمینی باشد، باید به نکات مهمی توجه کنید.

برای آگاهی بیشتر مقاله انواع لوله برق پیشنهاد می شود.

دکل برق

انواع خطوط انتقال نیرو هوایی هادی 

انواع خطوط انتقال نیرو که به صورت هوایی مورد استفاده قرار می گیرند اغلب از جنس مس و یا آلومینیوم می باشند.

ویژگی این هادی ها به گونه ای است که وزن سبکی دارند و به دلیل قیمت مناسب و تحمل درجه حرارت بالا، کاربرد بیشتری دارد.

در برخی موارد از چند رشته سیم فولادی در هادی آن استفاده می کنند تا مقاومت مکانیکی آن را افزایش دهند.

مقاله پیشنهادی: کاربرد نردبان کابل

انواع خطوط انتقال هوایی بر اساس ولتاژ

هر دو انواع خطوط انتقال نیرو هوایی و زیرزمینی بر اساس ولتاژ دارای طبقه بندی های فرعی هستند که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

خطوط انتقال کوتاه: در این نوع خطوط انتقال، طول مجاز 50 کیلومتر و ولتاژ کمتر از 20 کیلو ولت است. ویژگی بارز این خطوط این است که اثر مقاومت خط و اندوکتانس بیشتر از ظرفیت خازن می باشد.

خطوط انتقال متوسط: این خطوط دارای طول کابل هوایی بیش از 50 کیلومتر و کمتر از 150 کیلومتر هستند. ولتاژ مجاز بین 20 تا 100 کیلو ولت است. برای تجزیه و تحلیل خطوط انتقال متوسط در نظر گرفتن سه عامل مقاومت، اندوکتانس و ظرفیت بسیار مهم است.

خطوط انتقال طولانی: خطوط انتقال هوایی با طول بیشتر از 150 کیلومتر و ولتاژ بالای 100 کیلو ولت خطوط انتقال طولانی را تشکیل می دهند.

انواع خطوط انتقال زیرزمینی بر اساس ولتاژ

این نوع خطوط انتقال، برخلاف کابل های هوایی، از یک یا چند هادی با عایق و پوشش محافظ تشکیل شده است. ساختار اصلی خطوط انتقال زیرزمینی شامل بخش هایی مانند هادی، عایق، غلاف فلزی، زره پوش و غیره است.

انواع مختلفی از کابل های زیرزمینی در بازار موجود است. برای انتخاب کابل زیرزمینی مناسب باید مواردی مانند ولتاژ و نیازهای سرویس دهی را مد نظر بگیرید. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت ظریف صنعت پیشرو ، مفتخر است با تولید انواع سازه های فلزی، دکل های انتقال نیرو، سینی کابل و نردبان کابل، انواع سازه های صنعتی و غیره بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : لوله برق,سینی کابل,نردبان کابل,ظریف صنعت پیشرو,انواع لوله برق, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 17:15

استفاده از سینی کابل

سینی کابل برای استفاده در هر سیم و کابلی عنصر مهمی محسوب می شود. اکنون قصد داریم به بیان دلایل استفاده از سینی کابل بپردازیم.

کابل های مورد استفاده در کار خود را می توانید با اضافه کردن سینی کابل سازماندهی و مدیریت کنید.

اکثر مردم فکر می کنند برای سیم و کابل کشی باید از لوله های برق استفاده کرد. به همین دلیل به دنبال یک متخصص برای اجرای سیم کشی و کابل کشی در مکان موردنظر خود هستند تا کارشان انجام شود.

اما دانستن این نکته مهم است که امروزه استفاده از از سینی کابل ها برای مدیریت کابل لازم است. همچنین اگر درباره تفاوت لوله برق و سینی کابل ندانید، نصف راه را رفته اید.

به علت اینکه تمایل به خرید سینی کابل افزایش داشته است، بازار فروش سینی کابل در حال رشد است. دلایلی بسیاری وجود دارد برای اینکه به نصب و استفاده از سینی کابل فکر کنید.

با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا تعریف سینی کابل را بدانید و اینکه چرا بهتر است استفاده از سینی کابل را در درازمدت انتخاب کنید.

سینی کابل

سینی کابل محصولی است که می توانید با استفاده از آن کابل های خود را نگهداری و پشتیبانی کنید. با گذر زمان استفاده از سینی کابل رشد داشته است، همچنین آنها جایگزین بسیار مناسبی برای (لوله کاندوئیت) لوله های برق  هستند.

یکی از مشکلات استفاده از لوله های برق برای مدیریت کابل ها تنظیمات پیچیده آن است. برای نصب لوله های برق زمان بسیاری صرف می شود، همچنین نیاز به داشتن مهارت های خاصی است. علاوه بر آن، نگهداری و تعمیر لوله ها پس از نصب پرهزینه است. تمام این موارد از نقاط ضعف سیستم لوله برق و استفاده از آن به شمار می آید.

در مقابل کاندوئیت ها استفاده از سینی کابل ها مزایای بیشتری دارد و به ایمنی بیشتر کابل های مورد استفاده کمک می کند. انواع مختلفی از سینی کابل وجود دارد. شما می توانید از بین انواع سینی کابل که در ادامه نام برده می شود هر کدام از آنها که مناسب زیرساخت کارتان است را انتخاب و نصب کنید:

ـ  نردبان کابل

ـ سینی کابل Raceways

ـ سینی کابل سبدی

ـ سینی کابل سوراخ دار

شاید برای شما پیش بیاید که در انتخاب نوع سینی کابل دچار تردید شده باشید یا مطمئن نیستید کدام نوع از سینی کابل برای کار شما مناسب است، قبل از  خرید سینی کابل می توانید با مشاوران ظریف صنعت پیشرو تماس بگیرید.

دلایل استفاده از سینی کابل

ـ نظم‌دهی به محیط: هنگام استفاده از تعداد کابل های استاندارد نصب سینی کابل مناسب ترین پیشنهاد است. از مزایای استفاده از سینی کابل ارائه ظاهری مرتب به کابل ها و نظم دهی به آنها است. در کارهای مختلف از کابل هایی با تعداد و اندازه متفاوت استفاده می شود؛ اما پیشنهاد نمی شود که با نصب سینی کابل بخواهید از همه اندازه های کابل و انواع آن استفاده کنید. 

ظاهر سیم ها و کابل های آویزان اصلا جذاب نیست. در حالی که نصب سینی کابل می تواند باعث مرتب بودن آن و باعث نظم دهی کابل ها می شود.

ـ افزایش ایمنی محیط: استفاده از سینی کابل باعث افزایش ایمنی می شود. هنگامی که سیم و کابل ها در معرض دید هستند نه تنها بر خود کابل ها اثر می گذارد، بلکه ممکن است باعث به خطر افتادن محیط نیز شود. اغلب خطرهای بزرگ در زمینه برق به دلیل کابل کشی ضعیف اتفاق می افتد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل,نردبان کابل,ظریف صنعت پیشرو,لوله برق, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 17:21

سینی کابل سوراخ درا
عنوان

سینی کابل سوراخ دار کاربردهای بسیاری دارد و با توجه به مزیت های که برای این نوع سینی کابل ( کاتالوگ سینی کابل ) می توان در نظر گرفت، می توان از آن استفاده کرد.

هر ساخت و ساز یک ساختمان باید شامل 3 دستاورد بزرگ طراحی باشد. این روند شامل کارهای الکتریکی، مکانیکی و عمرانی است. هنگام اجرای سیم کشی در داخل محوطه سازه، چند دیدگاه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. یکی از مهم‌ترین بخش‌های اساسی هر سازه مرتبط با سیم‌کشی برق و اتصال مدیران اجرایی است.

هدایت بی عیب و نقص سیم های برق برای کار قانونی بسیار ضروری است. در نتیجه موارد خاصی باید برای ایجاد یک آب و هوای امن و سیم کشی برق مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مواد مهم که سلامت ساختار برجسته‌تر را تضمین می‌کند، سینی‌ کابل است.

سینی کابل سوراخ دار نوعی از سینی کابل است که موجب کنترل بیشتر و ابزار دقیق تر برای مدیریت کابل های برق است. به عبارتی می توان بیان کرد که سینی کابل سوراخ دار به علت وجود سوراخ های آن موجب تهویه بهتر می شود. همچنین باعث افزایش عمر سیم و کابل در سیم کشی برق می شود و برای هر ساختاری از سیم کشی برق می توان از آن استفاده کرد.

مقاله پیشنهادی: کاربرد سینی کابل

سیستم سینی کابل سوراخ دار

استفاده از سیستم سینی کابل برای مدیریت سیم و کابل در برق کشی ساختمان، به وجود آورنده واحد و بخش های از اتصالات می شود که موجب افزایش پشتیبانی و ایمنی بیشتر کابل ها خواهد شد.

سینی کابل سوراخ دار هنگام نصب کابل های برق با حجم بالا و سنگین بسیار مناسب است. این نوع سینی کابل به علت وجود سوراخ هایی که دارد، موجب تهویه بیشتر و ورود و خروج هوا می شود. این کار نیز از گرم شدن بیش از حد کابل ها و آسیب به آنها جلوگیری می کند. بنابراین در پروژه های بزرگ برق کشی، استفاده از سیستم سینی کابل سورخ دار به شدت پیشنهاد می شود.

یک سیستم سینی کابل، کابل های نیرو و سیگنال را نگه می دارد و ایمن می کند. بعد با بروز رسانی، رشد، پیکربندی مجدد یا جابجایی شبکه ها کار می کند.

اکثر سیستم های سینی کابل باز هستند و امکان پخش گرمای حرفه ای و دسترسی ساده برای تعویض و تعمیر را فراهم می کنند. اگرچه معمولاً از پشت بام ها آویزان می شوند یا به جداکننده ها متصل می شوند، برخی از سیستم های سینی کابل برای استفاده از کف مناسب هستند.

مقاله پیشنهادی: کاربرد نردبان کابل

ساختار سینی کابل سوراخ دار

سینی کابل سوراخ دار که متشکل از یک پایه تهویه و ریل های جانبی است، کاربرد بسیاری برای اتصال نسبت سینی کابل کف جامد ارائه می دهد.

سینی کابل کف جامد برای تأسیسات پیوند فیبر نوری که ممکن است آویزان شدن کابل ها بر اجرای چارچوب تأثیر بگذارد، سینی های کابل های پایه قوی (غیر تهویه) کاربرد بیشتری دارد.

موارد استفاده از سینی کابل سوراخ دار

سینی کابل سوراخ دار بخشی از تکنیک های پشتیبانی برای کابل ها و سیم های نیرو و اطلاعات است. به عبارتی می توان بیان کرد که یک سینی کابل سوراخ‌دار، پیوندهای نیرو و علامت را پشتیبانی و مسدود می‌کند و به تعمیرات اساسی، گسترش، پیکربندی مجدد یا جابجایی کانال‌ها کمک خواهد کرد.

سینی کابل سوراخ‌دار به علت باز بودن آن، اجازه گردش گرمای قانع‌کننده و روشی ساده برای جایگزینی و تعمیر را می‌دهند. اگرچه به طور منظم از پشت بام ها آویزان شده یا به جداکننده ها اضافه می شوند، استراتژی های صفحه پیوند سوراخ شده برای استفاده در کف برای آنها مناسب است.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو ، با چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع سازه های ساختمانی اعم از سینی کابل ، لوله های کاندوئیت ، انواع دکل های برق و غیره آماده خدمت رسانی به شما همشهریان می باشد.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل,نردبان کابل,کاتالوگ سینی کابل,سینی کابل سوراخ دار,ظریف صنعت,کاربرد سینی کابل,کاربرد نردبان کابل, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 20 شهريور 1401 ساعت: 19:32

لوله برق چیست
خرید لوله برق

لوله برق (یا کاندوئیت) برای سیم کشی برق در ساختمان ها استفاده می شود. این لوله ها را می توان در داخل یا خارج از منزل نصب کرد و دلایل متعددی وجود دارد که چرا باید هنگام سیم کشی، از لوله برق استفاده کرد. در این مقاله هدف از لوله های برق و زمان مناسب برای استفاده از آنها را توضیح خواهیم داد.

معرفی لوله برق

به یک مجرای الکتریکی که برای هدایت الکتریسیته طراحی شده، لوله برق می گویند. ازاین لوله برای اهداف مختلف از جمله فضای داخلی ساختمان و سیم کشی برق استفاده می شود. این لوله ها برای محافظت از خانه یا محل کار در برابر آتش سوزی ناشی از سیم کشی برق و به دلایل زیبایی شناختی (مانند ظاهر ساختمان ها) استفاده می شود. سینی کابل گالوانیزه

 از لوله برق می توان برای مسیریابی سیم کشی برق، مانند ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده کرد. اغلب این لوله ها از پلاستیک PVC، فولاد گالوانیزه، آلومینیم یا مس ساخته می شوند. همه این فلزات رسانای خوبی برای الکتریسیته هستند و اجازه نمی‌دهند جریان الکتریکی از لوله عبور کند. لوله های کاندوئیت در اندازه های مختلف ساخته می شوند و می توان از آنها در داخل و خارج از منزل استفاده کرد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله مشخصات سینی کابل پیشنهاد می شود.

 

علت استفاده از لوله برق

دلیل استفاده از لوله برق این است که بتواند به اندازه کافی از خانه یا محل کار شما در برابر برق گرفتگی محافظت کند. همچنین برای اهداف زیبایی شناختی ساختمان شما، از لوله های برق استفاده می شود؛ زیرا آنها می توانند به سیم های مختلف اجازه دهند که به طور ایمن از یک لوله عبور کنند. این کار به ویژه در مورد تجهیزات سنگین بزرگ مانند موتورهای الکتریکی، ژنراتورها و سایر سیم کشی های در معرض اهمیت است.

همچنین از لوله های کاندوئیت می توان به عنوان راهی برای گسترش سیم کشی برق در داخل خانه یا محل کار و در هنگام سیم کشی مجدد ساختمان استفاده کرد. زمان مناسب برای استفاده از مجرای برق هنگامی است که به صورت دستی سیم برق یا هنگام سیم کشی مجدد یک ساختمان راه اندازی می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله نصب سینی کابل پیشنهاد می شود.

کاربرد لوله برق

لوله های برق به روش های مختلفی استفاده می شوند، اما رایج ترین روش استفاده از آنها در داخل خانه است. هنگام نصب این مجراها، مطمئن شوید که از پشتیبانی کانال استفاده کنید. این کار به سادگی قطعه ای است که در خود لوله نصب می شود. این روند برای پایداری مجرا مهم است؛ زیرا این مجراها زمانی که در سیم و کابل پوشانده می شوند، می توانند بسیار سنگین شوند.

همچنین می توانید از این لوله ها برای سیم کشی اصلی برق خانه خود (علاوه بر استفاده از جعبه های اتصال برق) استفاده کنید، این کار به جلوگیری از وقوع آتش سوزی ناشی از سیم کشی برق کمک می کند. انواع لوله برق

کاربرد دیگر لوله برق در ساختمان های تجاری است. علاوه بر این، می توان از مجرای برق در بیرون ساختمان نیز استفاده کرد. کاربرد بیرونی از این لوله ها به ویژه برای محافظت از ساختمان در برابر ریزش آوار و سایر آسیب هایی که ممکن است در خارج از ساختمان رخ دهد، بسیار مفید است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : لوله برق,نصب سینی کابل,سینی کابل,مشخصات سینی کابل,انواع لوله برق,ظریف صنعت,سینی کابل گالوانیزه, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 87 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 15:38

سینی کابل پشت بام چیست
سینی کابل پشت بام

سیستم‌های پشتیبانی با سینی کابل پشت بام سازه‌هایی هستند که برای نگهداری کابل‌های الکتریکی روی سقف‌های مسطح یا شیب‌دار طراحی شده‌اند.

در روش سنتی برای پشتیبانی از کابل، کابل‌ها بسته‌بندی و به گونه‌ای تنظیم می شود که محافظت کمی داشته یا کابل‌ها از طریق یک سیستم لوله‌ مانند عبور داده می شود که دسترسی به آنها را دشوار و تهویه را مختل و رطوبت را داخل خود محبوس می کند.

اما در روش مدرن محوطه سینی کابل و ساپورت های سینی کابل یک راه حل مدیریتی سازمان یافته و آسان برای شبکه های سینی کابلی پشت بام ارائه می کنند که می تواند در هر ارتفاع یا عرضی تنظیم شود، سپس در اطراف راهروها و تجهیزات قرار گرفته و برای تهویه مناسب پیکربندی خواهد شد.

پروژه های ظریف صنعت پیشرو: نردبان و سینی کابل پتروشیمی شیراز

کارایی سینی کابل پشت بام

سینی کابل پشت بام (یا سیستم پشتیبانی سینی کابل) انواع مختلفی دارد. هر کدام طبق طراحی آنها، دارای کارایی خاص خود هستند. سینی کابل پشت بام به عنوان ساپورت سینی کابل طراحی شده اند؛ آنها در حفظ رطوبت و تهویه سرد یا گرم شگفت انگیز هستند، اما لایه خارجی دفاعی آنها به طرز تکان دهنده ای ظریف و در مقابل آسیب مقاوم نیستند. بنابراین لازم است که از سینی کابل پشت بام برای پشتیبانی بیشتر استفاده شود.

متخصصانی که به آنها اطمینان داده شده است تا شرایط سقف خانه را حفظ کنند، نیاز به ورود ایمن به کابل کشی دارند. آنها باید بدانند بدون ملاحظات ایمنی مناسب، خطر بی‌حسی الکتریکی، سقوط و سایر حوادث خطرناک به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

سینی کابل ظریف صنعت پیشرو

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله خرید سینی کابل پیشنهاد می شود.

کابل های نصب شده در پشت بام نیاز به ایمنی از لحاظ آب و هوا و دما، اقدامات لرزه ای و سایر عوامل آسیب رسان دارند. به غیر از هزینه تعمیر یا جایگزینی تجهیزات پرهزینه تجاری، کابل های آسیب دیده می توانند خسارت های مالی بسیاری را ایجاد کنند.

در همین راستا سازمان آتش نشانی و مدیریت ایمنی در جهان فشار بیشتری را بر تولیدکنندگان تجاری و مالکان ساختمان وارد می کنند تا سینی کابل پشت بام را در شبکه های سیستم های پشتیبان سقف قرار دهند که شامل کابل های پیوند و پشتیبانی می شود تا بتوانند با نصب آنها بر نوع کابل کشی گسترده نظارت بیشتری داشته باشند.

از سال های گذشته تولیدکنندگان سینی کابل پشت بام که در ساخت انواع سینی کابل و لوازم جانبی تخصص دارند، تولیدات خود را در این زمینه گسترش داده اند. آنها در تولید، صادرات و تامین طیف گسترده ای از سینی های کابل در سراسر جهان فعالیت می کنند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل,خرید سینی کابل,سینی کابل پشت بام,قیمت سینی کابل,سینی کابل چیست,ظریف صنعت, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 14:21

نردبان کابل چیست
نردبان کابل چیست

نردبان کابل وسیله‌ای است که در سیم‌کشی‌های صنعتی و تجاری برای نظارت بر کابل‌کشی استفاده می‌شود. به طوری که از ساختار فلزی دو ریل تشکیل شده و  توسط رینگ‌های مختلف‌ به هم متصل می‌شوند.

در هنگام هدایت و انتقال کابل‌های برقی، حرارت بالایی تولید می‌شود که ممکن است به سیم‌ها آسیب وارد شود، بنابراین با استفاده از نردبان در مدت طولانی می توان به راحتی و در سلامت کامل از سیم‌ها محافظت کرد.

به عبارتی می‌توان بیان کرد که نردبان کابل دارای طیف وسیعی از طول‌های مستقیم و اتصالات مختلف است که برای تسهیل تغییر جهت یا سطوح کابل کشی به راحتی و بدون نیاز به تغییر طراحی شده‌ است. نردبان‌ قوی‌ترین وسیله‌ای که برای پشتیبانی از کابل‌ها در دسترس هستند. اغلب در مکان‌هایی نصب می‌شوند که نیاز به توزیع حجم بالای کابل به صورت ایمن، مطمئن و از اهمیت بالایی برخوردار است.

مناسب‌ترین استفاده نردبان در یک مسیر عمودی است، البته این مورد به این معنا نیست که نمی‌توان از آن به صورت افقی (در سینی کابل این حالت وجود دارد) استفاده کرد، بلکه این حالت در زمانی که مسیر طولانی است و کابل‌ها سنگین هستند، کاربرد دارد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه این مقاله سینی کابل گالوانیزه پیشنهاد می‌شود.

جنس و انواع نردبان کابل

جنس نردبان باید به صورتی باشد که هم سبک باشد و هم بتوان در مدت طولانی کاربرد داشته باشد. بنابراین نردبان کابل از فولاد، آلومینیم، گالوانیزه و استیل ساخته می‌شود. همچنین نردبان کابل انواع مختلفی دارد که عبارت از گالوانیزه سرد و گرم، جوشی، پیچ و مهره‌ای و گالوانیزه رنگی است.

تعریف نردبان کابل

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله اندازه سینی کابل پیشنهاد می‌شود.

کارآیی نردبان کابل

نردبان کابل به عنوان تکیه‌گاه کابل‌ها و نه به عنوان دیواره در مناطقی که اطمینان مکانیکی کامل را ارائه می‌دهند، در نظر گرفته می‌شوند. قرار نیست از آنها به عنوان نردبان، گذرگاه یا پشتیبان برای افراد استفاده شود؛ زیرا باعث آسیب فردی می‌شود و علاوه بر آن به چارچوب و کابل‌هایی که در آن قرار دارد، دچار آسیب خواهند شد.

مزایای استفاده از نردبان کابل

ـ به کابل‌‌ها کمک می‌کند که به هر قسمت که می‌خواهند وارد یا خارج شوند.

ـ از کابل‌های سنگین و لوله‌های بلند در فاصله‌های زیاد محافظت و نگهداری می‌کند.

ـ از کابل در برابر دمای بالا و شراره های مخرب محافظت می‌کند.

ـ از ورود و انباشتگی خاک، آب و رطوب بر روی کابل‌ها جلوگیری می‌کند و جریان هوا در آن جریان دارد.

ـ جابه‌جایی، حمل و نقل و دسترسی به کابل‌ها را راحت می‌کند.

ـ محدودیت نصب ندارد و لوازم جانبی کمتری نیاز دارد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل , نردبان کابل , سینی کابل گالوانیزه , اندازه سینی کابل , ساپورت نردبان کابل , ساپورت سینی کابل , ظریف صنعت پیشرو, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 16:07

محافظ سینی کابل و نردبان کابل
محافظ سینی کابل

محافظ سینی کابل در برابر حریق یکی از موارد بسیار مهم در هنگام کابل کشی برق ( لوله برق ) در محیط های صنعتی کاربرد اساسی دارد.

به هر دکل، پتروشیمی، کارخانه صنعتی، کارخانه تولید، بیمارستان، اداره یا هر جا که برق، ارتباطات و داده ضروری است، بروید، کابل های با سیستم سینی کابل مدیریت شده است و دور از نگاه افراد جامعه، کابل های برق و داده را به صورت مرتب نظم دهی می کنند.

سینی کابل و نردبان کابل یک راه حل باز ایمن برای مسیریابی کابل ها و سیم ها ارائه می کند. سینی‌ کابل را می‌توان بر روی دیوار نصب یا از سقف آویزان کرد تا مسیری را فراهم کند که به کابل‌ها و سیم‌ها اجازه می‌دهد تا در اطراف ساختمان به روشی ساده و به راحتی قابل نگهداری باشند. اغلب از سینی کابل و نردبان کابل گالوانیزه یا فولاد ضد زنگ به علت کارایی بالا استفاده می شود.

سینی کابل یک راه حل عالی برای مدیریت کابل ارائه می دهد، بدون آن هیچ چیز اجرا نمی شود. محافظ سینی کابل، کابل ها را از آسیب آتش سوزی و آب محافظت می کنند، نه تنها افراد را قادر می سازند کارهای خود را انجام دهند و عملیات را ادامه دهند، بلکه در صورت بروز آتش سوزی، امکان صدور هشدارها، هماهنگی تلاش های امداد و نجات و خسارت را فراهم می کنند. بنابراین تنها راه حل یک سیستم محافظ در برابر آتش، سینی کابل است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله بازار جهانی سینی کابل پیشنهاد می شود.

محافظ نردبان کابل و سینی کابل

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله سینی کابل گالوانیزه پیشنهاد می شود.

حفاظت در برابر آتش سینی کابل

محیط‌های بسیار اشتعال‌پذیر و دمای بالا مانند محیط‌هایی که در صنعت پتروشیمی و صنایع فراساحلی هستند، اگر بخواهند برق مداوم و حداقل اتصال کوتاه داشته باشند، به محافظ سینی کابل وابسته هستند. به غیر از ادامه عملیات در شرایط عادی، هنگامی که سینی‌ کابل به خوبی محافظت می‌شوند، زمان را برای تخلیه و محدود کردن آسیب در شرایط اضطراری می‌خرند.

بنابراین طیف وسیعی از راه حل های حفاظت در برابر آتش سینی کابل را تولید می کند که در موقعیت های آتش سوزی خطرناک، حتی در موقعیت های آتش سوزی وسیع موثر هستند. در هنگام افزایش دما، آنها می توانند به سرعت به دمای شعله بیش از 1000 درجه سانتی گراد برسند. آنها می توانند تأثیر مخربی بر سازه های فولادی داشته باشند و خطر را افزایش دهند.

بیش از هر صنعت دیگری، صنایع پتروشیمی و فراساحلی باید از کابل های برق و کنترل خود در صورت آتش سوزی محافظت کنند. کارخانه یا دکل دریایی باید ایمن شود، دارایی ها محافظت شود و افراد تخلیه شوند. البته این کار بدون وجود سیستم حفاظت در برابر آتش سینی کابل مانند کابل های برق و داده و شیرهای خاموش کننده اضطراری ممکن نخواهد ماند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل , نردبان کابل , ساپورت سینی کابل , لوله برق , ساپورت نردبان کابل , سینی کابل گالوانیزه , محافظ سینی کابل , بهترین برند سینی کابل, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 97 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 16:24

سفارش انواع بست لوله برق
بست لوله برق

انواع بست لوله برق در صنعت ساختمان سازی بسیار استفاده می شود. بست های فلزی یک یا چندین جسم را ثابت نگه داشته و از حرکت و لرزش آن ها جلوگیری به عمل می آورد.

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دیدن کنید:

سینی کابل

ساپورت نردبان کابل

ساپورت سینی کابل

به دلیل کارایی و نوع استفاده از این محصولات اغلب از جنس فولاد، روی، ورق گالوانیزه، آلومینیوم و مس می باشند. از همین رو از استحکام بالایی برخوردار هستند و در بیشتر موارد کاربرد دارند.

تا انتهای مقاله با ظریف صنعت پیشرو همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد انواع بست لوله برق به شما ارائه کنیم.  

جنس انواع بست لوله برق فلزی

انواع بست لوله برق فلزی در بسیاری از صنایع با انواع مختلفی در سایز و جنس های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. بست های فلزی از استحکام بالایی برخوردار هستند.

برای تعیین ویژگی های هر بست، بسته به محیط های مختلف که در معرض پوسیدگی و خوردگی بالایی هستند، آزمایش های خاصی بر روی آن انجام می شود. بست هایی که از جنس ضد زنگ با گرید A4  هستند، در برابر خوردگی، پوسیدگی و فرسایش بسیار مقاوم هستند.

بیشتر بدانید: آشنایی با بست لوله برق

انواع بست لوله برق

انواع بست لوله برق را می توان بر اساس معیارهای مختلف مانند موارد استفاده و جنس آن ها به انواع مختلفی تقسیم کرد.

بست لوله استاندارد: نوع رایج این بست ها با استانداردهای مناسبی تولید شده اند که با استفاده از دو پیچ در کناره ها لوله ها را به صورت ثابت نگه می دارند.

فلزی عایق دار: در بسیاری از مواقع بست لوله های برق را برای محافظت از سیم هایی که در فضای آزاد هستند استفاده می کنند. که ایده آل ترین بست در این شرایط، بست های فلزی عایق دار هستند.

مقالات بیشتر : کاربرد سینی کابل

بست های فلزی عایق دار به سبب جنسی که دارند در برابر فشار مستحکم هستند. پوشش پی وی سی این بست ها مانع از خوردگی سیم می شوند و همچنین در برابر رطوبت نیز مقاوم هستند که بارزترین ویژگی های این نوع بست می باشد. به همین علت این بست ها از پرکاربردترین و محبوب ترین بست ها به شمار می روند. 

بست لوله پلاستیکی: این نوع بست ها نسبت به بست های فلزی مقاومت کمتری دارند، بنابراین از بست های پلاستیکی بیشتری برای اتصال لوله های سبک پلاستیکی که قطر کمی دارند استفاده می شود.

بست ریلی: یکی دیگر از پرکاربردترین انواع بست لوله برق ، بست ریلی است که به دلیل سهولت در نصب و استفاده از آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت ظریف صنعت پیشرو، مفتخر است با تولید انواع سازه های فلزی ، دکل های انتقال نیرو، سینی کابل ( بهترین برند سینی کابل ) و نردبان کابل ، انواع سازه های صنعتی و غیره را با بهترین خدمات به شما ارائه دهد.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : لوله برق , سینی کابل , نردبان کابل , ساپورت سینی کابل , ساپورت نردبان کابل , بهترین برند سینی کابل , کاتالوگ سینی کابل , کاتالوگ نردبان کابل , سینی کابل گالوانیزه , نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 17:13

اقدامات ایمنی و نگهداری سینی کابل
ایمنی و نگهداری سینی کابل

اگر سینی کابل به درستی نصب نشود، سیم کشی داخل سینی کابل می تواند باعث آتش سوزی، شوک الکتریکی و حوادث انفجار قوس الکتریکی شود. سینی کابل را می توان برای پشتیبانی، مسیریابی، محافظت و ایجاد گذرگاه برای سیستم های کابل به عنوان بخشی از اقدامات ایمنی و نگهداری سینی کابل استفاده کرد.

همچنین می توان برای سیستم های توزیع برق، کنترل ولتاژ پایین، داده یا سیم کشی مخابراتی از سینی کابل استفاده کرد.

سینی کابل زمانی که به درستی استفاده شود، علامت گذاری، برداشتن و مکان یابی کابل ها را آسان تر می کند. سینی کابل جایگزینی فوق العاده برای تاسیساتی هستند که ممکن است در آینده نیاز به ارتقا، پیکربندی مجدد یا جابجایی داشته باشند.

مقاله پیشنهادی : مشخصات نردبان کابل

نگهداری سینی کابل

در هنگام نگهداری سینی کابل ، نصب، بازرسی و اقدامات احتیاطی کافی باید رعایت شود. سینی‌های کابل، هادی‌ها و کابل‌های موجود در آنها و روش‌های سیم‌کشی به کار رفته باید برای محیطی که در آن نصب شده‌اند، توسط یک نیروی متخصص، از لحاظ استاندارهای بررسی و برچسب‌گذاری شوند.

سینی‌ کابل دارای طرح‌بندی‌های مختلفی هستند و باید طبق دستورالعمل‌های نصب به اندازه کافی پشتیبانی شوند. سینی های کابل باید طوری طراحی و نصب شوند که نیازهای فعلی و آینده را برآورده کنند.

 

اقدامات ایمنی برای سینی کابل

چند جنبه از سینی کابل ( کاتالوگ سینی کابل ) ؛ اما نه محدود به نوع و مقدار سینی کابل، بلکه از نظر پشتیبانی موردنیاز برای مدیریت بارها، باید در نظر گرفته شود که عبارت است از:

  • عوامل محیطی یا هواشناسی
  • وزن سینی کابل
  • الزامات کابل فعلی و آینده
  • نیروهای الکتریکی و مغناطیسی
  • قراردهی هر گونه تجهیزات اضافی

پروژه های ظریف صنعت پیشرو: سینی و نردبان کابل بیمارستان شریعتی

همچنین ایمن کردن کابل ها در سینی کابل برای حفظ فاصله مناسب کابل ها، نگه داشتن کابل ها در داخل سینی ها و محدود کردن کابل ها به نقاط مشخص در سینی ها بسیار مهم است.

اتصالات کابل باید برای محیطی که در آن استفاده می شود، مناسب باشد. طول، دما، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش، مقاومت شیمیایی و استحکام هنگام انتخاب اتصال کابل باید در نظر گرفته شود.

با توجه به سینی های کابل که در اندازه های مختلفی وجود دارند، می توان آنها را برای پشتیبانی از انواع ترکیبات برای بارگیری های مختلف تولید کرد. با این حال، به دلیل تطبیق پذیری، سینی های کابل در معرض بارگذاری بیش از حد هستند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل , نردبان کابل , ساپورت سینی کابل , ساپورت نردبان کابل , کاتالوگ سینی کابل , کاتالوگ نردبان کابل , بهترین برند سینی کابل , سینی کابل گالوانیزه , لوله برق , ظریف صنعت, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 108 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 18:29

دکل برق و کاربردهای آن
کاربرد دکل برق

کاربرد دکل برق از بخش های مهم خطوط هوایی انتقال برق می باشد که به برج انتقال برق ( لوله برق ) نیز می گویند. از کاربرد دکل برق می توان به انتقال برق به نقاط مختلف شهر یا کشور اشاره کرد. این دکل ها در ارتفاعات بلندی از زمین قرار دارند.و باید به گونه ای ساخته شوند.تا در مقابل بلایای طبیعی مقاوم باشند.

مطمئنا در سراسر شهر سازه‌هایی دیده‌اید که در ارتفاعات مختلف وجود دارند. این دکل ها شکل های گوناگونی دارند و در جنس‌های متعدد ساخته می‌شوند.

در این مقاله می‌خواهیم به این سوال که “کاربرد دکل برق چیست؟” پاسخ بدهیم. در ادامه با شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل های برق، مقاله انواع دکل یا برج انتقال برق را مطالعه کنید.

دکل چیست؟

از دکل برای نگهداری خط‌های فشار بالا روی زمین استفاده می‌شود. قطعاتی که دکل‌ها از آن ساخته می‌شوند، قابل مونتاژ می‌باشند.

اغلب موادی که این دکل‌ها از آن ساخته می‌شوند.از جنس آهن است. این جنس از خوردگی و زنگ زدگی دکل‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد.

پیچ‌هایی که در این سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد،.می‌بایست بسیار قوی و مقاوم باشند.

دکل‌ها باید مقاومت بالایی داشته باشد.و به نوعی طراحی شوند.که بارهای ناشی از باد و بلاهای طبیعی مانند زلزله را تحمل کنند.

به همین دلیل، در طراحی ( سینی کابل ) این نوع سازه‌ها دقت خاصی به کار گرفته می‌شود و طبق استاندارهای مشخص انجام می‌گیرد.

طراحی دکل‌ها براساس آیین نامه انجام می‌شود. دکل‌ها در برابر باد مستعد افتادن می‌باشند. بنابراین می‌بایست پایه قوی داشته باشند.

 دکل‌های برق در موارد بسیار زیادی کاربرد دارند. در ادامه کاربردهای مختلف آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

کاربرد دکل برق

دکل‌ها می‌توانند در بسیار از شرایط مورد استفاده قرار گیرند و بسیار پر کاربرد می‌باشند.

یکی از موارد کاربرد دکل برق ، دکل‌های مخابراتی می‌باشد. این دکل ها معمولا دکل های خود ایستا هستند. دکل‌های مخابراتی سه یا چهار پایه دارند. این پایه ها لوله‌ای و نبشی می‌باشند. کاربرد دیگر دکل ها، دکل روشنایی است. 

این نوع دکل ها به منظور تامین روشنایی برای فضاهایی که بسیار وسیع هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نصب دکل‌های روشنایی در بعضی از مناطق اجباری می باشد. به منظور اطلاع رسانی به هواپیماها و آگاه سازی در مناطق شهری و غیر شهری  از این دکل‌ها استفاده می شود. این نوع دکل ها، در دو نوع ثابت و متحرک موجود هستند.

کاربرد دکل برق در انواع دیگر ، دکل‌های دوربین می‌باشد. این دکل‌ها برای حفاظت، ثبت تخلفات و نظارت به کار برده می‌شوند.

این نوع سازه‌ها در دو نوع چند وجهی و لوله‌ای طراحی می‌شوند. این دکل ها در میدان دید دوربین مدار بسته را افزایش می‌دهند.

نصب دوربین مدار بسته در دکل از دسترسی آن توسط افراد جلوگیری می‌کند.و زاویه دید مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جنس این دکل ها با دکل های دیگر متفاوت است. محدوده قیمت گسترده‌ای نیز دارند.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل,نردبان کابل,کاتالوگ سینی کابل,کاتالوگ نردبان کابل,بهترین برند سینی کابل,سینی کابل گالوانیزه,لوله برق,کاربرد نردبان کابل,کاربرد سینی کابل,ظریف صنعت پیشرو, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 16:28

همه چیز در مورد منبع تغذیه برق
منبع تغذیه برق

منبع تغذیه برق از رایج ترین تجهیزات الکترونیکی است که در تاسیسات برق ساختمان بسیار کاربرد دارد. این تعجب آور نیست، زیرا انرژی الکتریکی کنترل شده به روش های متفاوتی استفاده می شوند.

به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه از محصولات شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دیدن کنید:

لوله برق

سینی کابل

نردبان کابل

در این مقاله، انواع مختلف منبع تغذیه، کنترل‌ های آن‌ها، نحوه عملکرد و نمونه‌هایی از کاربرد آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. با ظریف صنعت پیشرو همراه باشید.

کاربرد منبع تغذیه

منبع تغذیه برق را می توان به طور کلی به هر چیزی که برق را تامین می کند، مانند سد برق آبی، موتور احتراق داخلی یا پمپ هیدرولیک تعریف کرد.

با این حال، ما بحث خود را به انواع منابع تغذیه الکتریکی که عمدتاً برای آزمایش و اندازه ‌گیری، نگهداری و فعالیت‌های توسعه محصول استفاده می‌شوند، محدود می‌کنیم.

منبع تغذیه برق را می توان به صورت مستقل و گاهی با مصرف کننده در یک مدار استفاده کرد. اما در موارد دیگری نیز کاربرد دارد که در ادامه خواهیم گفت.

  • می توانید جریان تنظیم شده را محدود کنید.
  • در صورت مواجهه با خطای الکتریکی می توانید جریان را قطع کنید.
  • جلوگیری از ورود نویز الکتریکی یا نوسان ولتاژ
  • ذخیره انرژی الکتریکی و انتقال آن در زمان های دیگر
  • تغییر ضریب توان الکتریکی

در مورد یکی دیگر از تجهیزات برق ساختمانی بدانید: کاربرد و اهمیت ترانس برق

آزمایش تجهیزات برقی با منبع تغذیه AC متغیر

هنگام آزمایش تجهیزات الکتریکی که از خط AC تغذیه می شوند و زمانی که در معرض شرایط ولتاژ بیش از حد یا کمتر از آن قرار می گیرند، ارزیابی آن بسیار مهم است.

تغییرات ولتاژ خط AC معمولی در حدود٪10± است، اما زمانی که بارهای سنگین زیادی به طور همزمان از خط استفاده می کنند، می تواند بیشتر باشد.

یک منبع AC متغیر برای این نوع آزمایش مورد نیاز است. یک منبع AC متغیر در شرایط ولتاژ خط پایین نیز می تواند مفید باشد تا ولتاژ خط را به سطح عادی بازگرداند.

ولتاژهای AC متغیر با استفاده از ترانسفورماتور تولید می شوند. ترانسفورماتور ممکن است سیم پیچ یا شیرهای متعددی داشته باشند.

در این صورت دستگاه از کلیدهایی برای انتخاب ولتاژهای مختلف استفاده می کند. اما روش دیگری نیز وجود دارد که یک ترانسفورماتور متغیر می تواند برای تغییر پیوسته ولتاژ 1 استفاده کند.

برخی از منبع تغذیه برق متغیر هستند که از ترکیب ترانسفورماتور ایزوله و ترانسفورماتور متغیر تشکیل شده اند.

این محصول همچنین دارای قابلیت انجام تست نشتی AC بوده و دارای منبع تغذیه برق مناسب قابل تنظیم برای لحیم کاری می باشد. این یک ابزار کاربردی و مفید برای عیب یابی می باشد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل , نردبان کابل , لوله برق , سینی کابل گالوانیزه , بهترین برند سینی کابل , کاتالوگ سینی کابل , کاتالوگ نردبان کابل , ساپورت نردبان کابل , ساپورت سینی کابل , ظریف صنعت پیشرو, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 206 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 16:21

ویژگی های لوله لنس ، خرید و سفارش لوله لنس
لوله لنس

ویژگی های لوله لنس به عنوان یکی از اجزای بسیار مهم در ساخت و سازهای پروژه های عمرانی، لوله فولادی بسیار زیاد است که دانستن آن باعث می شود تا شما اطلاعات کامل تری نسبت به این موضوع پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم در ادامه از محصولات شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دیدن کنید:

سینی کابل

نردبان کابل

لوله برق

ساپورت سینی کابل

یکی از لوله هایی که کاربرد متفاوتی دارد، لوله لنس است. طراحان قبل از طراحی باید به نوع پروژه ای که دارند، کاربردهای متفاوت آن ها را شناخته و انتخاب کنند.

کاربرد لوله لنس

لوله هایی که از جنس تیوب فولادی هستند که بیشتر در انتقال گاز استفاده می شود. بسیاری از گازها از جمله اکسیژن، نیتروژن و آرگون را از طریق لوله های لنس می توان به مقصد انتقال داد.

از ویژگی های لوله لنس نیز می توان برای شست و شو و تمیزکاری نازل ها، مخازن بزرگ اشاره کرد. 

برای ساخت لوله های لنس از ورقه های فولادی که دارای ترکیبات فسفر، کربن و گوگرد هستند، استفاده می شود. این ترکیبات باعث می شود تا استحکام بالایی به لوله ها ببخشد. 

انواع مختلف لوله های لنس

لوله های لنس با توجه به کاربرد در سایزها و اندازه های متفاوتی تولید می شوند. انواع لوله های لنس بر اساس کاربردشان عبارتند از:

  • لوله لنس دو سر رزوه دار با یک سرسوکت با قطر خارجی 13 میلیمتر
  • لوله لنس بدون رزوه و سکوت با قطر خارجی 6 میلیمتر

برای جداسازی ناخالصی های مواد مذاب در کارخانه های تولیدی باید مقداری اکسیژن به داخل آن تزریق کنند، که با این کار مواد مذاب وارد سرباره می شوند و جدا سازی آن ها راحت تر صورت می گیرد. معمولاً برای انجام دادن این کار از لوله لنس دمش اکسیژن استفاده می کنند.

قیمت لوله لنس

قیمت گذاری لوله لنس ها به دلیل ابعاد و اشکال مختلفی که باهم دارند، متفاوت است. و همچنین هر مقداری لایه لوله لنس مورد استفاده در ساختمان بیش تر باشد، قیمت آن بیش تر خواهد شد.

مراحل تولید لوله لنس

این نوع لوله ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند. علاوه بر دمیدن اکسیژن به داخل مواد آن در فرآیند تولید لوله های لنس ، دولومیت و کربن و افزودنی های دیگر نیز به داخل کوره قوس تزریق می شود. از لوله های لنس در اکثر کارخانه های تولید فولاد استفاده می شود.

از مهم ترین لوله لنس ها می توان به لوله لنس کالرایز اشاره کرد که از پنج لایه ساخته شده است.

پیشنهاد می کنیم، مقاله خرید انواع ساپورت سینی کابل در سال 1401 را بخوانید. 

ویژگی های لوله لنس

کیفیت خوب کالرایز- لوله لنس

از مهم ترین ویژگی های لوله لنس با توجه به اهمیت و حساسیت شرایط قرارگیری و نصب آن ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. به همین علت مرحله به مرحله لوله ها از نظر کیفیت کنترل و بررسی می شوند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل , نردبان کابل , ساپورت سینی کابل , ساپورت نردبان کابل , لوله برق , لوله لنس , سینی کابل گالوانیزه , بهترین برند سینی کابل , کاتالوگ سینی کابل , کاتالوگ نردبان کابل , ظریف صنعت, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 99 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 16:26

فرم های سینی کابل برای کاربردهای مختلف
فرم های سینی کابل 

با فرم های سینی کابل ، گرایش همیشه به سمت صرفه جویی در نیروی کار است. رویکردهای اخیر صنعت و فناوری های در حال تحول نیز نقش خود را در صنعت سینی کابل ایفا می کنند که عبارت از قطب‌نماهای بزرگ‌تر، تغییر به سمت کابل‌کشی کف، زیبایی‌شناسی و عملکرد مرکز داده یا نیازمندی‌های داخلی، تنوع لحظه‌ای محصولات سینی کابل ( نردبان کابل ) شامل کالاهایی برای هر عملیات است.

بازگشت به اصول اولیه در فرم های سینی کابل

کاربرد (نوع استفاده) همیشه کلید انتخاب سینی کابل ( سینی کابل گالوانیزه ) مناسب است. ساختار فیزیکی یک سازه به شما می گوید که به چه نوع دهانه و تکیه گاهی نیاز دارید، در حالی که زمین به شما می گوید که به چه نوع پوششی نیاز خواهید داشت. برای مثال آلومینیم مقاومت بهتری در برابر فرسایش در عملیات بیرون از منزل دارد.

فرم های سینی کابل ( کاتالوگ سینی کابل ) رایج شامل سیستم‌های سینی کابل دو طرفه، ریلی مرکزی و سیمی است.

اغلب در مناطق در معرض دید (مشابه مرکز داده)، یک رک دو طرفه شبیه یک رک با اعضای قوی برای نگهداری بسته های خطوط است.

سینی کابل ریلی مرکزی که به سمت کابل کشی ( لوله برق ) تنظیم، سپس از مرکز آویزان شده است و دارای پله های باز در دو طرف است که امکان نصب آسان رشته را فراهم می کند.

ریل مرکزی حداکثر در دسترس بودن و انعطاف ناپذیری را برای نصب و حذف خطوط ارائه می دهد که برای عملیات دیتاکام با جابجایی ها، افزودن ها و تغییرات متعدد ایده آل است. سینی کابل را می توان به سادگی از طرفین پر یا خالی کرد و خطوط جداگانه را می توان به راحتی در هر موقعیتی که خواستید، رها کنید. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو...
ما را در سایت شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو دنبال می کنید

برچسب : سینی کابل , نردبان کابل , کاربرد سینی کابل , لوله برق , کاربرد نردبان کابل , کاتالوگ سینی کابل , سینی کابل گالوانیزه , کاتالوگ نردبان کابل , نصب سینی کابل , بهترین برند سینی کابل , ظریف صنعت, نویسنده : ظریف صنعت پیشرو zarifsanat بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 14:49